ny blogg

ja vad ska man säga ? ny blogg igen haha får se vad som händer med den här då om jag kommer fortsätta skriva i den eller inte :D
 Nu är det april & det är helt sinnessjukt vad fort tiden  går, våren är på god väg och det är helt underbart kan jag lova!
Inte långt kvar till studenten nu fan vad jag längtar, fick hem studentmössan för två veckor sen snart & min balklänning har kommit in och skattepengar kommer jag få tillbaka, snart fyller jag också 20 :D:D och ska flytta till gbg i 4a månader och säsongsjobba som bartender. Juni-september! Vet att mina vänner tycker att jag tjatar om att jag fyller år pch så, men längtar så himla mycket efter att få komma till storstan & leva livet :) Det enda dåliga är att vara utan Joseph såklart. Kommer sakna han så jag dör, detv et jag :) men men det är ju inte förevigt.
Snart är det påskafton  och då vet jag väl interiktgit vad som kommer hända, ska iaf till min syster på dan för hon fyller 29 och så kanske vi ska till josephs föäldrar & äta gott, hoppas jag på iaf!
jaja har inga bilder här hos mamma & så, så det blir nästa gång.
Pusss och kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0