tisdag

hello, har haft lite mycket att göra under påsk så har inte suttit framför datorn så mycket :) på påskafton var det helt underbart väder ute & jag & joseph åkte till min syster som fyllde 29, firade henne och åt massa mat & så :) detv ar trevligt.. sen åkte vi till susanne och hälsade på de, och vincent är väl den sötaste lilla ungen tror jag ! och i söndags gjorde vi ingenting , handlade hem massa mat &kollade på tv. Och igår var jag & fikade med my en stund, & joseph och min lillebror var iväg och fiskade :P jaja kanske inte hänt så mycket ändå. menmen  imorgon börjar skolan igen, men börjar inte förräns halv två eftersom vi har kvällsöppet :)

nu är det fan inte långt kvar till studenten !!!! LÄNGTAR SOM FAN, ska bli en oförglömlig dag :)
och imrogon ska jag ringa en frisör här i kga, och kolla om hon kan fixamitt hår till balen, så jag hoppas !
 jaja nu orkar jag inte skriva nåt mer, ikväll kommer ett till avsnitt av The hills på mtv .com, LÄNGTAR!!!
heddddååå
joseph<3
gavin degraw - stay

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0