dålig uppdatering , jag vet

 vet inte riktigt vad jag ska skriva, åkte hem till mamma inatt iaf....

imorgon har vi projektredovsning, inget jag ser fram emot men inget man kan göra nåt åt måste hem till joseph först och hämta skivan med bilderna på, så får gå upp typ 5 eller nåt imorgon bitti, eftersom redovsningarna börjar klockan 8 =/
de senaste dagarna har varit lite upp och ner.

snart fyller jag år iaf, det är nånting att se fram emot..
nu snart ska jag hopppa in i duschen, sen ska jag till vårdcentralen. mamma ringde och bokade tid medans jag sov, haha kände mig som en bebis som inte kan ringa och boka en tid själv, plus att hon ska följa med mig eftersom jag inte vet vart det är.
jaja hoppas ni har det bra iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0