måndag

ja nu sitter jag hemma och käkar frukost, vart inge norrköping eftersom att emil helt plötsligt vägrade svara i telefonen i fredags ??snällt.
så I fredags blev det lungt stannade hemma och myste typ, sen i lördags åkte vi till vilingsberg och solade och fiskade, haha så jävla tråkigt.Sen åkte vi hem och kollade på eurovision song contest , själv hade jag velat att finland,rumänien, turkiet eller azerbaijan skulle ha vunnit menmen =) idag regnar det jävligt mycket, men det gör inte mig nånting eftersom att jag ska till skolan och plugga, har inga lärare i skolan den här veckan så man är ju typ ledig, men jag måste dit och plugga lite. Ska ju bli fint väder igen torsdag fredag igen och då är man ju ledig, gud så skönt

8a dagar kvar tills min dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0