torsdag

har inte vart på kvällsöppet ikväll , har ju en stukad fot och går med en krycka... jag var ju där igår hela kvällen men min fopt typ dog så idag beslöt jag mig för att vila upp den:P har inte gjort ett skit idag faktiskt, duschat och lagat mat, diskar gör man ju varje dag såjävla tråkigt men har ju inte direkt nåt val. Sitter och väntar på att joseph ska komma hem från träningen nu och få svar om vi ska åka till norrköping i helgen ,jag hoppas det :) vi ska till emils sommarstuga, jag emil ,joseph moa & simon och suuupa och basta och kolla på eurovision såklart :D
ska ju bli 15 grader i skuggan på lördagen och sol, så det blir nog mysigt, ska sola lite så jag får lite färg :)
 ska inte till skolan imorgon heller måste hem till mamma och gratta henne innan vi drar till norrköping om vi nu ska det så jag får se =)
har nog bestämt oss för att åka till strömstad också på midssommar, har ju fått skattepengarna och så då också gud vad underbart :)

12 dagar=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0