torsdag

jaaa, igår hade vi ju kvällsöppet på skolan som vanligt, och det gick skitbra :D vi i kallkök vara klara med allting redan klockan 8a, med städningen och allting, (brukar inte vara klara förräns efter nio) så jag moa och johanna gick ut en stund, sen gick jag in och hjälpte de i varmkök med disken för hon stod helt själv, och disken var färdig runt halv nio så vi slutade då ;)  Efter det gick jag ,moa christian & johanna till nya mmbaren (liquid) eller nåt sånt hette det, och detvar jättemysigt.. drack 4a eller 5 öl, och det räcker för att jag ska bli lite full. haha det märkte joseph när jag kom hem:P men men det var trevligt iaf. Idag är det kvällsöppet igen och det ska bli roligt, för jag tycker att det är skitkul haha :P
och imorgon har vi bara en lektion som  vanligt, börjar 10 och slutar 11.. blir väl lungt imorgon med joseph och på lördag ska vi ut till moa och simon ute i latorp till deras lägenhet och sitta och mysa,grilla och dricka hoppas jag.. deras gård är jättestor:D

19 dagar ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0