regn,regn och regn

så himla tråkigt väder ute, har inte lust att göra nånting.. usch! gick upp vid halv elva och käkade lite yoghurt, och så har jag kollat tvättid,vid ett. sitter och kollar på nån film på canal plus. ,men ska snmart byta för att kolla på Linas kvällsbok som börjar om 10 min på sf kanalen. Sen efter den, ska jag damsuga lägenheten, har inte gjort det på en vecka nu. och det blir äckligt så fort. sen så fort joseph är hemma ska vi kolla på ny dator , en bärbar igen.

det har inte hänt så mycket i mitt liv, jobbade ju som sagt i fredags och det var inte kul men några hundringar rikare tills i december, får ju lön den 15e jättekonstigt tycker jag :P ska inte jobba förräns i helgen 16 h  lör-sönd. fyfan! har sökt massa jobb nu, så så fort jag får nåt annat slutar jag på max .
imorgon kommer mamma hit, hon ska komma in ochshoppa lite , drar väl till mberg antar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0