update

ja här har man inte skrivit på några dagar.. har inte orkat för bloggen laggar ju så. har väl inte hänt så mycket sen senast.. har jobbat lördag och tisdag och åkt till kga och varit med johanna.och nu ska jag jobba hela helgn 11.30-20.00 både lördag och söndag.. jobbigt men det är pengar iaf och det är nåt som jag behöver kan man ju säga:)
idag ska jag snart ha en klass här i kga, ser fram emot det och hoppas att det går bra! sen ska jag hem till johannna och mysa..
kanske skriver mer lite senare! klockan två drar jag och har en klass.
nu är det bara 4a veckor kvar för linneas bebis att komma,så himla roligt. ska träffa henne imorgon och hennes söta mage!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0