inte bloggat på 3 månader

 har inte orkat skriva nånting på 3 månader, men så kan det vara , det har hänt massor sen senast jag skrev jag har fyllt 20, tagit studenten, festat ,vart i grekland börjat med mary kay och nu sitter jag här, hemma hos mamma i degerfors och har astråkigt! Tappade bort min plånbok igår men min bror hittade den hos min pappa, tur som fan =) Idag händer inge speciell, men imorgon ska jag in till kga,  ska vara med johanna på dagen och sen på kvällen ska jag ha min första klass med MK, linnea och hennes  vänner =) ska bli roligt, men jag kan ju ingenting än så jag hålle rpå och tränar och tränar, hoppas jag säljer lite iaf =) åker in till örebro efter det, joseph och de kommer in till kga imorgon för att kolla på hockey,  och så åker jag med hem på kvällen :) på torsdag är det tänkt att jag ska träffa susanne, för att prata om Mk, och sen träffa Na, och på fredag ska jag vara med moois.
har ju inga bilder på den här datorn ,så det får bli när jag kommer hem till älsklingen! gud vad fort tiden går, den 26e har vi varit tillsammans i 2 år och 8 månader =)
jaja... ha det bra sålänge, skriver kanske lite senare ikväll!


Kommentarer
Postat av: Moa

jag vill också börja med mary kay! men jag fattar typ inte ens vad man gör :)

2009-09-15 @ 15:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0