taggad

idag är jag så sjukt taggad! johanna kom in till stan idag en sväng och vi fikade och jag letade efter nåt att ha på mig tills i helgen=) på fredag blir det ju som sagt babyshower för linnea(hennes bebis) eller hur jag ska skriva det haha. sen på lördag blir det födelsedagspartajj, pg fyller ju hela 24 ååår! sen nästa helg, ska inte säga för mycket här,haha men det blir fest iaf , sen helgen efter det blir det ladies night på conventum med mina underbara , det kommer bli så sjukt kul och jag är så taggad :)
imorgon ska jag och moa träffa susanne igen, moa ska få lite info och sånt eftersom att hon är precis ny :)
sen ska jag på till body shop för jag ska få en gratis bodylotion där som är helt ny, nåt kampanjerbjudande om man är medlem!
jaja, nästa vecka ska jag ha några klasser hoppas jag på !
ha det braa!

Kommentarer
Postat av: jojjo

jag vill! hoppas hoppas hoppas att jag också kan följa med!!!:D

2009-09-23 @ 22:43:58
Postat av: Anonym

jojjo:jaaa jag vill att du ska med, skulle vara så himla kul =)

2009-09-23 @ 22:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0